*UPDATE* De ijsbaan is vanaf nu enkel nog geopend voor kinderen! Het ijs heeft het zwaar te verduren onder de grote belangstelling.

Het is zover! Vandaag zal voor het eerst dit seizoen de ijsbaan opengesteld worden. Vanaf 08:00 uur zijn alle vroege vogels van harte welkom om de ijzers onder te binden en de eerste slagen te wagen.

De Krabbelbaan en 400-meterbaan zullen open zijn zolang de ijskwaliteit het toelaat!

Houd de actuele situatie en openingstijden in de gaten via deze website, Facebook of Twitter.
Ook vanaf 08.00 uur kunnen leden zich melden en (als dat nog niet is gebeurd) hun lidmaatschapskaart bij het clubgebouw ophalen.
In verband met de nog steeds beperkte ijsdikte, gelden de volgende voorwaarden voor het betreden van het ijs:
– volg de instructies van ijsclubmedewerkers op over waar kan worden geschaatst en waar nog niet!
– alleen schaatsen op de plekken die daarvoor zijn aangegeven;
– niet lopen op het ijs, alleen met schaatsen het ijs betreden;
– gespreid rijden;
– geen treintjes;
– blijven schaatsen; stilstaan en praten alleen op de kant;
– hockey schaatsen zijn niet toegestaan.
Alleen op deze manier houdt het ijs het zolang mogelijk vol en kunnen zoveel mogelijk schaatsliefhebbers er plezier aan beleven.
Wij vragen u elkaar op deze voorwaarden te wijzen en zonodig te corrigeren.
We rekenen op uw medewerking!

Het bestuur van IJsclub Vlietland