Nieuwsbericht, 1 oktober 2014
Vandaag 1 oktober en wát een temperaturen!!! Dik boven de twintig graden en desondanks staat onze jaarvergadering al weer op de kalender (11 november 2014)!!
In de eerste week van november gaat ook de stop weer in onze ijsbaan!! En dan kijken voorbijgangers hoe dagelijks het waterpeil stijgt en zij zien ook dat er reddingsvesten worden uitgedeeld aan Momfer de mol en zijn familieleden.
Sinds maart is er veel veranderd aan ons clubhuis! Het lijkt gegroeid, maar schijn bedriegt: ‘Er is voor onze medewerkers een werkplaats/garage gerealiseerd, waar onze gereedschappen en veegmachines in de winter in een verwarmde ruimte weer kunnen ontdooien, zodat ze weer snel inzetbaar zijn!!’ Deze verbouwing is het werk van een paar supermannen en leden van onze jeugdcommissie!!! Wat een uren hebben zij daar de afgelopen tijd gemaakt! Sommigen van hen zijn zelfs al gespot door www.google-street.nl!! Aan de voorzijde moet alleen nog een garagedeur worden gemonteerd, maar verder zijn de bouwwerkzaamheden klaar! De binnenkant neemt de komende weken afscheid van de hamer en de zaag, waarna er nog een paar liter verf weggekwast zal worden!!!  Laat de winter nu maar komen!!

Uw verslaggever ter plaatse.

20141001 uitbreiding clubgebouw