Nieuwsbericht, 26 juli 2014
Alles heeft zijn tijd! Nadat de units voor de uitbreiding van het clubgebouw al enige tijd aan de omgeving hebben staan “wennen”, zijn ze vandaag op hun plaats gezet! De komende tijd zullen rond het clubhuis onze vrijwilligers regelmatig “aan de grond zitten”!!(dit om het straatwerk weer aan te helen!!!). Hierna starten de overige werkzaamheden, zodat de buitenkant van ons clubhuis weer één geheel wordt! Die andere werkzaamheden bestaan uit: dakwerk, stijl-en regelwerk, gevels beplaten, isoleren, installatiewerk, straatwerk, rioolwerk, leidingwerk, verfwerk. Wanneer dit afgerond zal zijn is afhankelijk van vele factoren! Één factor is zeker: “Al deze werkzaamheden zullen steeds afgewisseld worden door het wel bekende “bakkie”!!!”

Uw verslaggever ter plaatse!

20140726 uitbreiding clubgebouw