IJsbericht 05-03-2016.
Alles is nog mogelijk!?
IJsdikte: 0,3 tot 0,7 mm! En stérk dat dit ijs is!!!! Toch moet de nieuwe attractie van onze ijsclub nog even in de koelkast!?? (Sssssssst!! Nog even niet verder vertellen, maar in de Jeugdcommissie van onze ijsclub zijn er plannen, om bij de eerstvolgende ijsperiode voor bejaarden: „Het Open Schipluidens Kampioenschap Curling“ te organiseren!!) Het gaat hier vooral om ouderen die niet meer kunnen schaatsen, maar zeker wel even actief bij de ijsbaan willen zijn!! (op onderstaande foto zie je alvast het idee omtrent „Curling“!!!)
Temperatuur: Om half 8 vanmorgen was het min 2,3 graden! Dan was ie toch nog lekker gedaald vannacht!!
IJskwaliteit: Glashelder! (of had ik deze tekst al vaker gebruikt??)
Wind: Geen! Wat een onwijs mooie dagopening vandaag! En dan met zo’n lekker zonnetje erbij!!
Tot ziens, tot onder nul!!!
Bas, Ben en Theo, ijsmeesters genieten ook zonder te kunnen schaatsen!