Nieuwsbericht – 22 oktober 2015

Het begin van de winter is nog ver weg, maar onze ijsbaan wordt op 31 oktober al winterklaar gemaakt! EN dat is niet het enige, want al op 3 november is onze algemene ledenvergadering gepland, EN er worden nu al regelmatig nachtvorsten geregistreerd, EN een ijsmeester die plotseling nieuwe winterbanden koopt, EN massa’s spreeuwen die zich groeperen tot hele zwermen, die vluchten voor de komende winter, EN de mollen graven zich op ongekende dieptes vorstvrij in, EN van André Kleyweg kreeg onze ijsclub een nieuwe machine voor de veegploeg, EN ondergetekende was al aan de Bonkevaart om de dikte van het water aldaar te controleren!
Dus begin de pindakaas maar vast dikker te smeren, want voor je het weet, “rijden” we weer!!!

Uw verslaggever ter plaatse.

20151021-WA0007