Schaats mee voor het hart!

Ontmoet de schaatshelden van het Team LottoNL-Jumbo op zondag 20 maart in De Uithof (Den Haag). Misschien geven Sven Kramer, Douwe de Vries of Kjeld Nuis jou wel schaatstips en -trucs! Schrijf je in voor een speciale clinic en schaats daarna zoveel mogelijk meters tijdens de Hartstocht. Laat je sponsoren en haal zo geld op voor levensreddend onderzoek. De Hartstichting organiseert deze Hartstocht op het ijs samen met Lotto.

• Onderzoek naar hartstilstand

Elke week worden 300 mensen buiten het ziekenhuis plotseling getroffen door een hartstilstand. Bij de helft van hen is dit het eerste signaal dat er iets mis is met het hart. Velen overleven dit niet. De Hartstichting wil dat hart- en vaatziekten eerder herkend worden, zodat door tijdig ingrijpen een hartstilstand voorkomen kan worden.

• Jouw Hartstocht op het ijs

Schaats samen met je vrienden en familie een Hartstocht in De Uithof. De schaatsers van Team LottoNL-Jumbo helpen jou tijdens clinics op verschillende niveaus het maximale uit jezelf te halen. Schaats daarna zoveel mogelijk meters tijdens een sponsorrit op een 400 meter baan. Laat jezelf sponsoren door familie, vrienden en collega’s via een speciale actiepagina. Entree: € 25,- inclusief clinic en toegang schaatsbaan.

• Lotto en de Hartstichting

Lotto is er voor de sport, en natuurlijk voor de Jackpot. Lotto maakt zich sterk voor de Nederlandse sport, omdat wij geloven dat sport en bewegen aan de basis staat van een gezonde en krachtige samenleving. Door een lot te kopen, steun je de Nederlandse sport en 18 maatschappelijke goede doelen, waaronder de Hartstichting. Lotto. Dat is Win Win!

Kijk voor meer informatie op www.hartstichting.nl/hartstocht en schrijf je in!