Nieuwsbericht 26-09-2021.

12 uur op en 12 uur onder!!

Niemand zal er gisteren aan gedacht hebben, maar de dag en de nacht waren even lang! Om 07.31 uur kwam de zon op en om 19.31 uur ging de zon weer onder!

Voor een aantal(20!!)vrijwilligers was het gisteren de jaarlijkse Opzoomerdag! Een klusochtend, waarbij de ijsbaan, het erf en het clubhuis even onder handen genomen werden, zodat het er nu allemaal weer verzorgd uitziet, in aanloop naar de komende winter!!

Klussen? Dan moet je denken aan: het toegangshek netjes geschilderd, de sloot weer uitgebaggerd(dus mooi schoon, voor de doorstroom, van het voor ons o zo belangrijke water!), de knotwilgen geknot, een deur en bouwhekken geschilderd, het terras en straatwerk schoon gemaakt, in de “Wolfskuilen” weer een goede lucht-doorstroom gemaakt, de bar een vers kleurtje, dakgoten schoongemaakt, de gehele buitenkant van het clubhuis gesopt! Al met al een gezellig ochtendje, waar naast het “start-bakkie” om half negen, ook koffie met gebak halverwege en de sluiting om 12 uur, gegarneerd met koffie, thee, limonade of wat “sterkers! Soep, broodjes ham en kaas en broodjes met warme worst zorgden ervoor dat niemand uitgehongerd en of verzwakt naar huis ging!!

Allemaal onwijs bedankt, namens het ijsclubbestuur, voor jullie inzet!!

Uw verslaggever ter plaatse.